Thursday, May 20, 2010

math I, rapid vs shrek~~

Perkara 1 : MATH 1

hari ketiga exam : paper math 1...

alhamdulillah~
hari ni aku rasa aku mampu tersenyum lebar sikit..
nak kate bley jawab tu xde la..
tapi ok la..
dari paper BM dan BI kan..hehehe
lagipun,agak lega sikit la..
sebab paper math 2 hari Khamis depan lak..
so,ad byk masa la ley fokus tuk paper tu...
insyaAllah~

semoga jawapan aku tadi, diterima dan xde yg careless

then, tgh duk sibuk2 sblm nak masuk exam,syaza datang menyapa

"Ainu, jom pegi tgk wayang..hari ni cerita Shrek kluar"

aku rasa cam malas..tapi..
demi jaga hati kawan,aku turutkan jgk..baikkan aku??hehehe


nak dijadikan cerita~~


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perkara 2 : Rapid

ok la..
tepat jam 12.15,kami pon tunggu bas kat seberang jalan recsam..
mula2 ada bas 303, tapi kami tahan dia tak berenti..
nak tunggu punya lambat bas seterusnya..



tiba2..
hahaha..

aku nampak la kelibat sebuah bas ni..
kaler kunin menyerupai bas seringgit..
aku suka naik bas ni sebab seringgit ja..
then aku da siap lambai2 nak suh bas berenti..
sekali tu, bila sampai dekat baru tau..
sebenarnya bas tu adalah bas~~~hahaha


poyo giler kot..
cuak betul aku time tu..
nasib la pak cik tu x berentikan bas dia..
aku da mula sembunyi belakang kawan aku tutup muka..


hihi...nunu2~~ape la nak jadi ngn ko..tu la padah xpakai spek sangat..

haha
ok la..
demi menutup malu, tak lama lepas tu sampai la bas 303 yang lain..

kami pon bertolak ke Prangin Mall~


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perkara 3 : Shrek Final Chapter



"Shrek The Third : Forever After"

tgk tajuk tu,aku cam tak minat je..
yela sbb crita kartun..
hehehe
tapi, ku gagahkan jugak mood tu untuk minat cerita ni..
tak sangka lak bes critanya..
fresh dari pawagam lagi sebab hari ni in cinema..

hahaha~

nunu perasmi!!
bangga betul..

kami pon masuk la panggung no 1..
biasa la cerita baru..
tempat punya besar gedabak..

tapi xde la ramai sangat tgk..

huhu...


tepat jam 1.55petang, cerita bermula~

yeahhh~

layannnnnn~


korang nak tau camne cerita dia??
haha~
tgk sendiri.. :p
malas nak cerita..

yang pasti, bawak pengajaran la..

menitis gak air mata aku 1 kali td..
hehe
emosi betul aku ni~

kesimpulan yang aku dapat buat :

hehehe..keluarga bahagia~

ok la..tepat jam 3.15..

cerita habis..

aku pun balik dengan senang hati
sebab dapat puaskan hati syaza..

hihihi


tamatlah al-kisah nunu untuk kali ini~~


sekian~

0 comments:

Post a Comment