Friday, May 21, 2010

Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Syurga~

Aku Terima Nikahnya 1

kalo yang ni aku da ada~tinggal lagi 2 yg bawah ni tak jadi koleksi aku..huhu


Aku Terima Nikahnya 2

ni bakal aku beli kalo ada rezeki




Aku Terima Nikahnya 3

InsyaAllah lepas da ada 2,yang ni aku beli plak..ikut susunan ye..hehe

apa2 pon, aku tetap nak miliki korang..cuma waktu tak mengizinkan~~


6 comments:

Koopalings said...

ainu!!! aku baru je tau mu ada blog! ish ish ish... hehehe.. jiwang sokmo mu ni, pikir kawin sokmo. haha

Fraixz said...

adekah ini cikgu nunu saya?

a i n u said...

koopalings ni sape??hehe...aku pon nk maju gok..hihi

fraixz : hehehe...inilah cikgu :)

Nur Areefah said...

huhu aku dah ada tapi baca tak abes lg =.=

Fakhrur Razi said...

ulat buku
muka pun bole jdi macam buku xD

~~nunu comey~~ said...

nur..ya..nanti boley aku pinjam..hihi

Post a Comment