Saturday, June 30, 2012

Mimpi Itu Mainan Tidur?



Situasi bila mana kita termimpikan sesuatu yang ,membahagiakan.. Walaupun ia mungkin sekadar satu mimpi yang tak pasti.. Pernah alami situasi yang sama?



Al kisah bermula bila aku tertidur.. Aku termimpikan sesuatu yang tak pernah aku duga.. Tapi sejujurnya, moment tu adalah moment yang sangat aku tunggu2 agar ia menjadi kenyataan.. Bukan sekadar hayalan.. Terlalu sukar nak gambarkan perasaan tu macam mana saat termimpikan peristiwa tu.. Tak lama aku tertidur, tiba2 aku terjaga.. Saat tu, aku mula menerima kenyataan bahawa aku sekadar bermimpi..

Apa pun, aku masih berharap.. Agar aku bakal diberikan peluang untuk merasai perasaan sebenar saat mimpi itu bukan sekadar mimpi yang tapi kenyataan yang pasti..



notakakinunu : Seandainya Engkau mengetahui bahawa perkara ini baik untukmu, pada agamaku buat masa kini dan masa akan datang, Engkau makbulkanlah permintaanku ini.. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui.. Sedangkan aku tidak.. =')

0 comments:

Post a Comment