Saturday, June 30, 2012

Maafkan Aku Kerana Melukaimu..

Tipu!!!! Aku sengaja sakitkan hatinya.. Ya Allah   =(
(aku tak layak digelar kawan, sahabat, rakan, teman)

Assalamualaikum..

Hmm.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



taip sambil nangis2

Maafkan aku sahabat.. Kerana telah melukakan hatimu.. Aku terlalu alpa hidup bersama duniaku sendiri.. 

Tanpa kusedari, aku telah melukakan sekeping hati yang dahulunya menjadi peneman di kala suka, duka dan lara ku.. Seandainya diberikan peluang, ingin sekali diri ini mendakapmu sepenuh hati.. Memohon sejuta kemaafan diatas kekhilafan diri ini.. 

Ya Allah, apakah yang telah aku lakukan selama ini.. Kenapa aku terlalu dibutakan oleh hati dan perasaanku sendiri hingga aku sanggup membiarkan diri ini terus alpa di dalamnya..

Ya Allah, seandainya diberikan peluang, izinkan diri ini kembali mendekati dirinya yang kian jauh di mata.. Biarpun mungkin dia tidak menerima diriku seperti dulu lagi.. Namun hanya kupinta peluang untuk memohon kemaafan.. Tidak lebih dari itu..

staring outside

Tidak kupinta engkau menerimaku kembali.. Kusedar diri ini tidak layak untuk mendapatkannya.. Setelah kuberikan kau luka yang paling dalam.. Cuma pintaku.. Maafkan segala khilafku.. Semoga aku terus tabah mengharungi setiap dugaan ini.. 

Terlalu banyak peluang hidup aku siakan selama ini.. Semoga dengan apa yang terjadi, menjadikan aku seorang yang lebih kuat dan tabah.. Tidak menggantungkan sepenuh pengharapan kepada manusia.. Tetapi kepada-Mu.. Sebaik2 pendengar yang menentukan rahmat ke atas setiap hamba-Mu..

doaku untukmu sahabat...


Maafkan aku sahabat.. Kusedar ku tak layak menerima kemaafan darimu.. Tapi berilah aku peluang.. Untuk memintanya daripadamu.. Semoga aku diberikan kekuatan.. 



p/s : All the best untuk final awak.. Semoga kejayaan bersama awak.. Semoga awak dapat memanfaatkan segala ilmu yang dipelajari bukan sahaja di dunia malah akhirat kelak.. Semoga Allah permudahkan segala urusan awak.. Maafkan saya kerana tak dapat menjadi seorang sahabat yang baik.. Saya tak layak miliki sahabat sebaik awak.. Saya la orang yang lebih lemah tu.. Tak mampu manfaatkan seorang sahabat yang sangat susah nak jumpa.. Tapi bila dah jumpa saya sia-siakan.. 


MAAFKAN SAYA!!!!!!!! ='(



0 comments:

Post a Comment