Sunday, March 11, 2012

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..

lama betul tak berblogging..

hari ni nak up post simple je..baru2 ni..aku ada g rumah anak2 yatim..kdg2..aku selalu fikir aku ni serba kekurangan..dan selalu mengharapkan lebih..aku tak bersyukur dgn apa yang aku ada sampaila saat aku kehilangan semuanya..baru aku nak menyesal..pity me..errmm =)

melihat akan diri anak2 kecil tersebut..yang kurang merasa erti kebahagian, kasih sayang..aku mula sedar..yang aku sebenarnya memiliki lebih dr apa yg mereka miliki..aku ada keluarga, aku ada kawan2..yang sayang aku..yang sudi jaga aku..yang sudi layan kerenah aku..terima kasih semua..jasa kalian tak ternilai dengan kata2..

p/s : nanti kalau ada masa..aku kongsikan gambar2 aku sepanjang berada kat sana..adik2 akak..jaga diri baik2 ye..insyaAllah..jika diizinkan Allah..akak nak jumpa lagi ngan adik2 akak semua..terima kasih atas pengalaman yang tak ternilai..akak sayang kalian..kuatkan semangat ye adik2 ku..tabahkan hati..insyaAllah adik2 akan sentiasa dilindungi..wallahualam =)


akak ada bagi kata2 ni kat dalam buku doa yang adik2 dapat tu..hrp2 adik2 memahami setiap baik ayat dalam ni ye..sayang semuanya! <3

0 comments:

Post a Comment