Monday, August 8, 2011

Biar dikeji, biar dihina..Jiwaku takkan pernah mati..

setelah sekian lama menyepi...tiba2 rasa rindu nak meruncingkan jari menaip sepatah dua..hoho..

salam pembuka bicara aku hulurkan..

hidup ni terlalu indah untuk disiakan...kadang2..kita menghargai dengan sebaik mungkin..tapi..orang tak pernah hargai kita..sama ada kita ni wujud atau tak..keadaan tu tetap sama...ya..itulah yang berlaku dalam hidup aku sekarang...hidup aku memang tak seindah yang digambarkan..well sad..hidup ni memang indah bila diuji..itu baru namanya sebenar2 kehidupan...hoho..

aku??mmg suka buat sesuatu ikut kehendak aku..pada aku..tak salah pun aku buat sesuatu tu..selagi aku tak menyusahkan orang..tapi manusia..biasalah..tak pernah puas dengan apa yang dilihat..sana sini..kiri kanan..depan belakang..soksek3...mengata..hahaha..jangan fikir aku diam tanda aku bodoh tak mendengar..

aku mungkin takde kat tempat tu..tapi igtlah..Allah tu sentiasa ada..menjadi pemerhati..kadang2 aku tak faham..nape perlu nak sibuk2 pasal aku??aku buat pape..ada ke aku susahkan korang???ada???zzzz...ngantuknya bila igt psl ni...hmm..da hilang 1 kes..muncul lg kes baru..apa aku buat, mmg tak pernah memuaskan hati kan??nak rasa annoy buat apa??aku takde pinjam pape pun..aku takde mintak pape pun..aku takde mengganggu pape pun..yang leh susahkan hidup mereka...OMG OMG OMG...napelaaaa manusia ni camtu...

maafla..aku juga punya hati dan perasaan...walaupun aku cmni..aku sentiasa igtkn korang...tapi agak2..korang ada ke fikirkan aku??hari ni hari apa pun korang lupakan??hoho..xpela...aku tak kisah...aku tak pernah harapkan pape..tapi aku terkilan...korang memang tak igt aku agknya...xpe2...dah 2 tahun berturut2..aku rasa  diri aku tak dihargai..aku tak pernah harapkan yang besar2..cukupla sekadar mampu buat aku igt...masa korang..ada yang sanggup buat mcm2 untuk raikan..tp bila time aku..hahaha...its ok...aku masih boleh sambut sorang2..aku tak harapkan pape...aku memang da lama pendam..tapi kali ni..aku terasa nak luahkan kat sini... =)

diam tak bermakna aku bisu...tapi..diam aku..ada isinya..pape pun, aku sentiasa doakan apa yang terbaik untuk semua...semoga kalian bahagia..dengan ukhwah yang terbina antara 1 sama lain..aku teringin nak satukan semua..tapi hakikatnya kita memang tak kan mampu..dan pasti..ada yang terpinggir...malah dipinggirkan...its ok...kehadiran aku memang tak patut dihargai..ya..aku faham..terima kasih semua =D


selamat ulang tahun sayang =D

0 comments:

Post a Comment