Friday, February 25, 2011

Aku Bukan Blogger TEGAR~

ASSALAMUALAIKUM...

ok, agk lama x update blog...
dan agak malas untuk selalu bukak blog..
byk benda bt aku frust nape aku xnk blogging lagi..



1. earning nuffnang aku hampeh dr dulu smpai skrg x jd2..xtau la mana silap..hmmp

2. aku xreti bt header yg lawa2 cam org lain

3. aku xde idea nk posting

4. aku bukan sorg pengarang majalah, atau buku atau pape je =.=!

5. template blog yg mcm hampeh

6. aku xde blog lawa cam org lain T_________________T

7. kdg2 aku terfikir, nape org pilih blogging sbg tmpt utk luahkn rasa  
   (trmasuk aku sndiri) tp aku x brckp dgn telus dlm ni


8. tgk la blog aku skrg yg cm hampeh ni!arghh..da xde mood lg nk tukar2 setting x__X

9. arghhhhhhhhh!malas nk ckp byk..hehehe


tp aku mmg rasa cm da putus asa...lepas ni mgkn aku akn bt blog baru..tunggu la smpai 1 masa..aku akn explore mcm2 dlm dunia blogging ni...cukup la..xde mood nk merapu...kalo rasa nk komen, komen la..xnk duk diam2.. (perghh garang seh..haha!) jgn la fikir aku garang lak..hehe

anyway,thanks pd semua yg sudi lwat blog aku...kalo rasa ada yg menarik, komen2 je..jgn fikir aku sombong kalo aku x bls balik BW korg..aku sgt busy bt masa skrg T______________T

SEKIAN..TOLONG SUPPORT AKU WEHH :|

8 comments:

lavender harum wangi said...

woooo~ kita serupa.. sobs3~ =.="

a i n u said...

ada bau penipuan di situ cik lavendar ya :DDDD

Orang Kampung said...

haha..
luahan perasaan dri nunu..

a i n u said...

apa gelak2 AOK...

haha...cheese

MY SouL My HeArt said...

hahaha..merapu aja lah nunu kalau tak da isi.. sama macam akak..hahaha

najwa said...

support2!
jgn give up!
yeahhh!! haha..^_^

a i n u said...

time kasih akak...skrg nunu dtg utk menghapdet..kekeke :P

a i n u said...

najwa, thanks yaw :DDDDDD

Post a Comment