Monday, December 27, 2010

100th Follower!


TAHNIAH!!!

buat cegu na sebab brjaya menjadi follower aku yang ke-100
thehehe!

sbnrnya dari semalam lagi duk tunggu2..
sape la yg akan jadi follower ke-100 ni..
mmg dah berniat nak bg sikit award..kui2...

so, baru tadi bukak blog..
then tgk..
rupa2nya, cegu na..

sbnrnya ni blog cegu na yang kedua..
blog lama dia byk sgt merapu katanya...
jadi dia buat blog baru yg sedikit berjiwa cegu..
maklumla x lama lagi dah nk jadi cegu..

insyaAllah...

oleh sbb dia ni kwn cegu nunu, jadi tak susah la nak kenalkan dia...
meh2 berkenalan sikit dgn cegu na...

Nama diberi Norhazwani Husna..
Orang ganu, sama macam gua..
Dulu study skolah pon dekat2..
Maaf ye semua, jgn kuciwa sbb cegu na ni already taken..
Dia mmg minat dunia blogging..
Tgk la, sanggup bt blog baru semata2 nak blogging...
Ngehehe...
Bilik kami pon sebelah2...
Klasmet cegu nunu kat IPGKPP..
Boleh kira org plg byk tau masalah cegu nunu la...
SHUSHHH!
Jgn pecahkan rahsia kita ye..
hahaha...

dah la..xtau nak merapu apa..anyway, congrats!! =D
ahaha


p/s : insyaAllah akan ada jgk entri khas untuk follower yang ke-200 =D


6 comments:

cegu na said...

da amek da award..hehe

n i k l i s a said...

wit wit..
dah 100!

a i n u said...

na, gud2..haha..tahniah

a i n u said...

lisa, org lain dah lama 100...aku baru nk merasa..hahaha

cegu na said...

ak ni lmbt lagi la jwbnyer..huhu..
jom g blog ak. ad tag.

a i n u said...

pnat da hari2 kene tag..
hahaha :p

Post a Comment