Thursday, September 2, 2010

Kerinduan di Hati~

Hari Hari Aku Rindu


Hari Pertama, kita mula bertemu,
Hari Kedua, kita membalas senyum,

Hari ketiga, kau hubungi diri ku,

Hari Keempat, rindu serindu rindu,

Hari Kelima, kau bisik rahsia hati,

Hari keenam, kasih kian bersemi,

Hari Ketujuh, kau ucap kata sayang,

Terjalinlah ikatan percintaan,
Kau dan aku,

Hari-hari aku rindu,
Tiap saat ku tatap potret mu,

Moga-moga kasih kita kan direstui,

Oh kekasih.....

Hari-hari aku cinta,
Siang malam terbayang di mata,
Jangan-jangan hari esok,
Ada yang terluka,

Berjanjilah Oh Kekasih ku,
Berjanjilah pada ku,

Dan ku jua sehingga kini masih mencintai mu,

Oh sayangku,

Mimpi-mimpi indah semalam,
Janganlah dihancurkan,

Tak ingin ku,

Berpisah kasih dengan dirimu.


Hari Pertama, kita mula bertemu,
Hari Kedua, kita membalas senyum,

Hari ketiga, kau hubungi diri ku,

Hari Keempat, rindu serindu rindu,Rindu serindu.........


mood : menyanyi lagu rindu
rindu siapa : x tau..mungkin dia..tapi x tau dia rindukan saya ke x

lagu yang saya minat, ade ke yang x sedap?
wiiiiii!
semua best kot :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

sebenarnya sampingan je ni
hehehe

yang sebenarnya
nak bagitau
sayaaaaaaaaaaaaaa
rinduuuuuuuuuuuuuuuu
rumahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tahapppppppppppppppppppppppppppppppp dewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


setelah lebih dua bulan tak balik
bayang la
rindu menggunung setinggi mana~


wihiiiiiii!

tak sabar menanti hari jumaat
doakan aku selamat sampai
ke bumi terengganu tercinta
oh
sungguh aku rindukan kamu

bertambah semangat
bilaaaaaaaaaaaaaaa


nak balik sebab
GHAYAAAAAAAAAAAAAA!

wihiii!
maafla,
mood xbrp betul skit
huhu

da lama x update blog

akibat line yg xbrp nk btl ^^

eh ke tuan dia yg x btl?
kiki~

---------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment