Thursday, November 8, 2012

Tulisan Graffiti

Ehem..

Assalamualaikum.. 

Ok.. Hari ni nak sembang pasal graffiti. Korang tau tak apa tu graffiti? Alaaa.. Yang tulisan grafik tuuu.. Haa yang tu tu la.. Yang gitu2 tu.. Malas la nak explain.. Ni jawapan dari incik wiki.. Sila google atau tengok je lepas ni.. Mungkin korang akan mula faham apa tu graffiti. =P

HAHAHA.. Sebenarnya.. Aku minat gila dengan graffiti ni. Dulu aku selalu beli baju Chargers sebab dia punya design, mostly tulisan graffiti. Tapi tu dulu la. Zaman-zaman kejahilan. Wawawa.

Hari tu, aku godek2 incik awak punya cover photo dekat muka buku.. Then ternampak tulisan graffiti.. Aku cakap kat dia.. Lawa.. Pandai dia buat.. =) 

incik awak punya graffiti ;)

Lepas tu terus dia cakap dia nak buatkan aku 1.. Weeeee terujanya dalam hati.. Tapi tak cukup 1 huruf sebab dia silap pilih font.. Takpe, kita tetap terima.. =)

dan ni yang dia buatkan aku..terima kasih awak :)

Well.. Dia macam tahu2 aku suka benda2 macam ni.. Terus dia kasi link.. Untuk buat sendiri katanya.. Tengok la mana2 yang aku berkenan. Aku pun apa lagi. Dengan penuh keterujaan menggodek benda tersebut.. HAHAHA.. 

So sekarang aku nak kongsikan antara hasil-hasil kerja aku kat dalam web tu.. Kikiki..

pertama kali buat, memang kurang sikit hasilnya =P

tak balance sebab nak jadikan dia cover photo dekat muka buku..jadi kena drag ke tepi sikit ^_^

rahah mintak buatkan dia..maaf kuren sikit :P

Ok next.. Aku curi masa minggu study untuk buat benda2 ni.. Saja rileks2kan otak bermain dengan warna.. Lagipun memang aku suka.. Hihi.. Takde la lawa2.. Mungkin sebab tak banyak pilihan menu untuk buat setiap huruf tu.. So pakai je la mana yang ada.. Aku nak buat sendiri, tak brp pandai guna photoshop.. Sobsssss.. 

XD

=D

=P

=D

Ok.. Setakat ni je kot.. Lepas ni aku godek2 lagi kat sana.. Rasa teruja.. Nak spent masa 2 bulan cuti ni ngan main benda2 ni.. Sambil2 aku nak main ngan photoshop gak.. Sblm ni pernah test.. Tapi tak mampu dapat sepower ni.. Kikiki.. Yang aku buat ni pun biasa2 je.. Korang leh lah test power korang pulak.. Weee excited gila kot aku ni.. XD

Terima kasih kat website The Graffiti Creator sebab bagi peluang aku cuba benda tu..  Terima kasih gak kat incik awak sebab kenalkan website tu.. =D So kalau korang nak cuba, boleh la try sana ye? =P

p/s : Aku sedang update blog sambil lepak2 atas tilam empuk ni.. Bahagianya 2 bulan cuti.. Lagipun dah 3 bulan aku tak balik.. Macam2 hal haa jadinya.. =P


0 comments:

Post a Comment