Saturday, July 7, 2012

BerSubway.. Haruslahh :D

GAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!



Hari ni aku amik Roti Parmeson dengan isi Chicken Teriyaki. Sebenarnya tak tau nak makan apa. Lama aku duduk situ. Nasib baik takde orang. Kalau tak sah kena marah aku ni. =_____=

Ok.. Jangan jeles dengan aku.. Kalau korang buat baik ngan aku, nanti aku belanja korang Subway ok? =P

tadaa! HAHA

Ok.. Tunggu azan Isyak berkumandang. Lepas solat mau makan.. Hihihi =)

Aku suka Subway sebab sayur dia banyak + sayur dia banyak + sayur dia banyak. HAHAHA. Ni adalah major factor kenapa aku pilih Subway daripada burger McD yang sah-sah mahal dan takde apa-apa sangat. (amboi..baru sedar dah lama aku tak makan BigMac sejak berkenalan dengan Subway ni)

Ok sudah azan.. Adiossssss.. Sayonara =P

notakakinunu : Entri keempat untuk hari ni. Aku tak tau kenapa aku sangat obses dengan blog. Mungkin aku selesa luahkan perasaan kat sini kot? Dan haruslah. Aku nak asah balik skill menulis aku yang dah berkarat? Pffttttt! HAHAHAHA.. 

0 comments:

Post a Comment