Monday, May 31, 2010

tag oleh adek keiry!

Adakah anda rse anda hOt?

mesti!!y not??kan3??ahaha
[prsn punya olang]

Ble kali terkhir sy mkn pizza?

akhir bulan 4 baru2 ni..
lepas balik kem..
sempenan busday syaza..
wihaaa!!

[thanx dear!]


Lgu terakhir yg sy dgr?

memori berkasih - achik nana
aku mmg ske mreka brdua ni
sweet!!

Ape yg anda wat slaen menyelesaikn tag ni?

sedut hingus sbb tgh demam..
haha
euww

slaen nme sndri, anda dipnggil nme ap?

antaranya
kak yong [family]
mirah [sepupu sepapak]
nunu [1991!]
ainu [bdk2 maktab]
mek nunu [kopurian]

tag ag 8 org.

mangsa seterusnya!!
ya..ini dia
*nur atiza hidayah*
*ain besar*
* auni izzati*

*faiz syahmi*
*fairuz syazwani*
*sara najwa*

*fraixz*
*hazwani husna*

wakakaka
nasib la sape kene :p


Siapakah org nO 1 kpd anda.

my ex-rumet~
ngaa rindu giler sama dia~~
lama da x jumpa


Ktakn ssuatu mengenai org nO 5.


adek saya!! walaupon umor saya
lagi muda daripada beliau..ahahah

nO 3 ad hbungan ngn spe?

kaple zaman sekolah..wakaka

bgaimne pula ngn nO 4.

kawan saja..aka my senior!

Pesanan buat org nO 6.

jaga nysa baek2... :p


Kta2 cinta utk org nO 2.

xdek..wakaka

Adkah nO 7 & 8 mempunyai persmaan?

haha...ya..mereka manusia.. lol

Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.


@seorg yang comel@


@1991-an@


@adek saya@


@manja@


@suka colin2 saya bila dpt bonus hri jadi@




perasaan anda wat tag ni.

excited sbb da lama x update blog..wahaha

p/s : jawab jgn x jawab!!!

2 comments:

atiza-irmeahs ransom said...

weh, asal no 1 jd mak mu plak..kanke nama aku no 1 tu..lol..lawak ah..

a i n u said...

haha..^^

xprsn ah..aku tgh penin sbb kedemaman mase tu..wakaka

kelakar lak..jap aku edit ^^

Post a Comment